2. პროექტის მთავარი იდეა(თემა) 1-2 წინადადებით-მოსწავლეები გაიგებენ თუ რა ზიანს აყენებენ საკუთარ ჯანმრთელობას მავნე ჩვევებით.
3. პროექტის აქტუალობა-მოსწავლეთა ჯანმრთელობის გაფრთხილება, ინფექციებისა და ვირუსებისაგან თავის დაცვა
4. პროექტის მიზანი - მოსწავლეებმა შეძლონ დამოუკიდებლად საკუთარი ჰიგიენის დაცვა, გაუფრთხილდნენ თავიანთ ჯანმრთელობას. შეაგროვონ საჭირო მონაცემები მავნე ჩვევებთან დაკავშირებით.
ბუნ.II.1. მოსწავლემ უნდა შეძლოს პრაქტიკულ აქტივობებში მონაწილეობა და ელემენტარული კვლევითი უნარ-ჩვევების დემონსტრირება.
- სვამს მარტივ კითხვებს შესასწავლი სხეულის/მოვლენის შესახებ;
- გროვებს და ჩაინიშნავს კითხვაზე პასუხის გასაცემად საჭირო მონაცემებს (ნახატების, პირობითი ნიშნების საშუალებით);
- ეფუძნება პირად მოსაზრებებს ან/და დაკვირვების შედეგებს დასმულ კითხვაზე პასუხის გასაცემად;
- იყენებს კომუნიკაციის სხვადასხვა ფორმას (მაგ. ნახატი, ზეპირმეტყველება, ისტ) საკუთარი მოსაზრებების ან/და კვლევის შედეგების წარდგენისას.
6. ვადები ხანგრძლივობა- 1-2 კვირა
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას - მოიძიებენ ბროშურებს, ჩამოწერენ მავნე ჩვევებს რომელიც მათ ჯანმრთელობას ვნებს შეიმუშავებენ რეკომენდაციებს.ასევე მოიძიონ აუდიო ფოტო მასალა ამ თემასთან დაკავშირებით
8. პროექტისთვის საჭირო რესურსები-ფლიფჩარტი, კომპიუტერი, მარკერი, სურათები.9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები)-
ინფორმაციის მოძიება-მოსწავლეები მოიძიებენ ინფორმაციას, მავნე ჩვევების შესახებ
მონაცემების დამუშავება-დაამუშავებენ მონაცემებს.(თუ რომელი მავნე ჩვევა რა საფრთხეს წარმოადგენს)პრეზენტაციის მოწყობა-მოსწავლეების თითოეული ჯგუფი წარმოადგენს დავალებებს სხვადასხვა მავნე ჩვევების შესახებ.
დისკუსია-იმსჯელებენ რომელი მავნე ჩვევა რა დაავადებას იწვევს.
მოძიებული რესურსით შექმნილი პლაკატი-დახატავენ მათი თვალით დანახულ ბაქტერიებს, შექმნიან პლაკატს მოძიებული სურათებითა და ჩანახატებით. ჩამოაყალიბებენ წესებს, როგორ გაუმკლავდნენ ბაქტერიებს.
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი-
11. პროექტის ხელმძღვანელი/მასწავლებელი)- თეონა მესხიძე
12. ხელმძღვანელის ელ ფოსტა-teoteo086@gmail.com13. პროექტის ვებ გვერდი/ბლოგი- https://meskhidze.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment